Ledige stillinger

Vil du være en del af Kvikmarkens Privatskole?

Her kan du se stillingsopslag, når der er ledige stillinger på Kvikmarkens Privatskole.

Du er også altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning på [email protected].

Vi søger dig som brænder for at skabe en tryg og udviklende rammer i skolestarten for vores yngste elever og er motiveret for at undervise i 0. og 1. klasse i dansk og matematik og andre fag.

Kvikmarkens Privatskole er en velfungerende tosporet skole med professionelt og kompetent personale, dygtige elever og engagerede forældre, med vores værdier som ledestjerne for den måde vi laver skole og omgås hinanden.

Som lærer på Kvikmarkens Privatskole motiveres du af at være en del af en engageret, ambitiøs og ansvarsfuld kollegagruppe, både socialt og fagligt, hvor samarbejde, kommunikation, kollegial sparring og vejledning i tæt samarbejde med ledelsen, er en naturlig del af dit virke. Vi samarbejder tæt i teams, for at sikre at alle børn bliver udfordret fagligt på det niveau de er, og for at sikre at vores elever lærer, trives og udvikler sig i klassefællesskabet.

Lige nu har vi en ledig stilling som klasselærer i en begynderklasse med ansvar for dansk. Skemaet er på 20-25 lektioner om ugen.

Vi kan tilbyde:

• Professionelt, tæt og udviklende samarbejde
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling af teams og den enkelte.
  • En skole hvor gode initiativer og idéer kan vokse.
  • Humor og engagement.
  • Motiveret og engageret forældresamarbejde.
  • En tosporet skole med max 20 børn i hver klasse.
  • Mulighed for aftale om deltid eller fuld tid

Vores forventninger til dig:

• Fagligt dygtig lærer eller børnehaveklasseleder, med linjefag i -, eller anden pædagogisk uddannelse og/eller erfaring med dansk- og matematikundervisning.
  • Har kompetencer til, eller er motiveret for at udvikle dine kompetencer til at undervise i dansk og matematik i 0. og 1. klasse.
  • Har gode samarbejdsevner og vægter kollegial sparring højt.
  • Du er engageret og nysgerrig på børns trivsel, læring og udvikling.
  • Kan bidrage positivt og anerkendende i kommunikationen med forældre, børn, kolleger og ledelse.
  • Er motiveret og nysgerrig på læring om- og udvikling af egen praksis
  • Du er stærk i relationsarbejde og klasserumsledelse.
  • Du kan tage ansvar som klasselærer og kan indgå i et konstruktivt forældresamarbejde.

Læs mere om vores gode skole på www.kvikmarken.dk

Tiltrædelse pr. 1. august eller hurtigst muligt herefter.

Løn og ansættelse sker efter fællesoverenskomst mellem Danmarks Private skoler og Frie Skolers Lærerforening og ud fra principperne i Ny Løn

Har du lyst til at høre mere om den ledige stilling, så kontakt viceskoleleder Michael Hauberg-Zittlau på 50437375 eller pædagogisk leder, Pia Thorsen tlf. 20232909.

Ansøgning med CV og relevante bilag sendes til [email protected] – Vi holder løbende samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig

Kvikmarkens Privatskole